Jouw ambitie, onze impact

Werken-bij website Mediahuis

Voor Mediahuis hebben we nieuwe recruitmentoplossing gerealiseerd. NowOnline heeft daarom in samenwerking met HROffice een werken-bij website ontwikkeld. Deze sluit perfect aan op de ambitie en impact voor het werken van één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW;

Onze oplossing

De werken-bij website is gekoppeld aan het ATS (Applicant Tracking Systeem) van HROffice Recruitment. Via het ATS kan TMG gemakkelijk vacatures, filters en sollicitaties beheren en inzicht krijgen in het gehele sollicitatieproces. Zo is die ideale kandidaat gemakkelijk gevonden! Ook is de Job Alert geïmplementeerd. Hiermee kan de TMG het open zetten van nieuwe vacatures direct geïnteresseerde sollicitanten op de hoogte brengen! 

Over Telegraaf Media Groep

Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé, VROUW en Telegraaf VNDG; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander); digitale merken zoals Dumpert en Gaspedaal.

Met onze merken bereiken we 5 miljoen mensen en realiseren we 8,2 miljoen contacten per dag via print en digitale platformen. Onze merken hebben een enorme impact in de Nederlandse samenleving en de daar zij we trots op. We zijn bovendien constant in beweging om de impact van onze merken te vergroten. Gedreven professionals, de beste in hun vakgebied, zijn dan ook van harte welkom. Ben jij net zo ambitieus als wij, solliciteer dan op de vacature die bij jou past.


Opdrachtgever: Adver-Online

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze