Composit Keukens. De keuken van het leven

Composit keukens

De keuken van het leven

Dat de aanschaf van een nieuwe keuken niet op het internet plaatsvindt,  is duidelijk. Daarom is het belangrijk dat 'keuken verkopend' Nederland moet voldoen aan een verzorgde online presentatie. De oriëntatie vindt immers op het internet plaats.

Doel

Composit Keukens Nederland en België, importeur en verkooppunt van het Italiaanse keukenmerk, wilde zich net zoals op het gebied van keukens ook op het internet onderscheiden. Juist het aparte design, het gebruik van hoogwaardige materialen en het toepassen van zwevende onderkasten moesten duidelijk gepresenteerd worden. Daarnaast moest de website ook als wervingsmiddel voor toekomstige keukendealers gaan functioneren.

Oplossing

De oplossing is een website waar grote illustraties domineren en het gebruik van teksten is geminimaliseerd. De tekstblokken kunnen zelfs ingeklapt worden waardoor het beeldscherm volledig is gevuld met grote foto’s.

Per keukenlijn zijn vijf foto’s geselecteerd. Bewust is gekozen voor het tonen vijf van de twintig keukenlijnen. Op dit moment worden de vijf meest populaire weergegeven. De openingsfoto toont het bovenaanzicht van Manhattan, één van de vijf stadsdelen van New York. De Manhattan keukenlijn is de populairste binnen het merk Composit.

Wat maakt deze website mooi?

  • Simpel in design waardoor de hoge resolutie foto’s goed tot hun recht komen
  • Foto’s die tot de verbeelding spreken
  • Inklapbare tekstblokken
  • Automatisch overloop van de foto’s, de bezoeker kan dus achterover in de stoel leunen
  • Formaat website past zich automatisch aan de beeldschermgrootte
In opdracht van: Composit Keukens
 
Neem contact op

Composit Keukens. De keuken van het leven

Contact