bofkontjeVanHetJaarGroot

Bofkontje van het jaar in opdracht van Endochters BV

Sudocrem is voor ouders met jonge kinderen een begrip. Het staat bekend als het zalfje voor de gevoelige babybilletjes. Elke baby is een bofkont als ouders Sudocrem gebruiken.

Voor de communicatie van Sudocrem wordt gebruikt gemaakt van televisie, radio en Internet. Sudocrem wil op een leuke en sympathieke manier jonge ouders en hun kinderen op een leuke manier bezig laten zijn met Sudocrem.

Het doel

Onze partner Endochters heeft in opdracht van Sudocrem een online campagne ontwikkeld waarmee het merk bij zoveel mogelijk jonge ouders onder de aandacht wordt gebracht.

Oplossing

In opdracht van Endochters hebben wij een actiewebsite gerealiseerd voor de campagne: Bofkontje van het jaar. Via een speciale website werd ouders gevraagd om hun baby op te geven om verkozen te worden als bofkontje van het jaar. Een eenvoudig formulier met foto was genoeg om aan te melden. De winnaar werd bepaald op basis van het aantal stemmen. Om stemmen in te zamelen konden deelnemers gemakkelijk berichten versturen via Facebook, Twitter en Hyves.

Wat maakt deze website mooi?

  • Zeer succesvolle en doelgerichte merk campagne.
  • Ruim 250.000 bezoekers in drie maanden.
  • Inmiddels al 3 keer gebruikt op basis van hetzelfde platform.
  • Stemmen via Social Media.
  • Stabiel, zelfs met meer dan 25.000 bezoekers per dag.
In opdracht van: Endochters
 

Wil je meer weten over dit project of schuif je graag eens aan voor een vrijblijvend gesprek?

Bel ons: +31 (0)30 204 06 03

Mail ons: info@nowonline.nl

Neem contact op

bofkontjeVanHetJaarGroot

Contact